Založ si blog

„Prekvapenia“ sobotňajšej noci

Posledné dva týždne som mal nútenú PN s vyvrtnutým členkom. Za tú „ležiacu“ dobu som mal dostatok času na pozornejšie sledovanie vrcholiacej volebnej kampane. Posledné dni vo mne prevládol zvláštny pocit podobný tomu z pred dvoch rokoch pri krajských voľbách v Bystrickom kraji. Akási paralela niečo čo som už zažil. Pamätáte si si už legendárnu vetu „Kotlebu porazí aj vrecko zemiakov“. Presne ten istý pocit, keď drvivá väčšina politológov a analytikov bolo vedľa ako taká jedla. Pred dvomi rokmi som sa nemýlil a môj predošlí blog si môžete prečítať http://watts.blog.pravda.sk/2013/11/ , ale chcem veriť, že zajtra sa mýliť budem. To o čom sa v regiónoch už dlhšie šepká … mám zvláštnu predtuchu, že počas sobotňajšej noci sa potvrdí. Myslím, že nedeľné Slovensko bude iným Slovenskom ako si ho pamätáme doteraz. Kotlebová strana nieže len získa potrebné 3% aby dostala príspevok na svoje fungovanie zo Štátneho rozpočtu, ale pretrváva pri mne pocit, že práve tento človek aj zo svojimi kamarátmi skončia v NR SR. Žiaľ žiadny zo „štandardných“ politických subjektov nedokázal nájsť sebareflexiu a nedokázal predstaviť jasnú alternatívu.Čo tým myslím ? Predsa voliť menšie zlo 26 rokov prestalo bežného jednoduchého človeka baviť. Roztrieštenosť, žabomyšie vojny a milión ďalších drobností vytvorilo v ľuďoch únavu a frustráciu. Navyše prvo volič je neskúsený a nevyzná sa. Neverí starším pánom v kravatách, no úplne rozumie jednoduchým frázam a riešeniam. Pritom niektoré riešenia sú naozaj jednoduché, ale zas o čom by boli napĺňané každodenné správy z hradného vršku. Chcem však veriť, že vyššia voličská účasť a zdravý úsudok voličov zabráni tomuto hroziacemu scenáru. Vyjadrovať sa k vládnucej strane nemá zmysel pretože si myslím, že zajtrajší dvojciferný výsledok začínajúcim sa číslom 2 bude hovoriť sám za seba. Prekvapením pre niektorých bude aj lepší výsledok samotného Riša Sulíka a jeho SAS, pretože som o tom presvedčený, že posledný týždeň presvedčil aj tých ktorí rovnako ako ja mu dlho nedokázali odpustiť, že povalil vlastnú vládu. Je nutné uznať, že v témach mal jednoznačne na vrch, kde dokázal potvrdiť rozhodnosť a čitateľnosť. Nakoniec ľudia samotného Sulíka voliť nemusia, majú 4 krúžky a zavrú oči pri vhadzovaní obálky do urny a preto si samotná SAS polepší. Samotný gazda pravice ako ho zvyknú častovať to uhrá slušne, no nemyslím, že až tak ako si s ľuďmi okolo seba vysníval. Neviem prečo mám pocit, že ak sa potvrdí, že Kotlebová strana skončí v parlamente bude mať odpoveď pre svojich voličov a akúsi legitimitu pre spoločnú vládu zo Smerom. Dôvod, že Slovensko potrebuje stabilitu a vyhnať extrémizmus vtedy sa je potrebné spájať pre dobro a blaho nás všetkých. Navyše tým odstráni hroziacu rozkrádačku s Dankovou SNS … presne toto budeme počuť najbližšie dni po voľbách a platí to aj za predpokladu, že navyše MOST-Hid spolu s KDH predbehnú samotného Prochádzku vo vydaji. Poviete si Figeľ to nedovolí, ale čo ak KDH uhrá tak žalostný výsledok, že samotného predsedu v strane už nebude nik počúvať kedže oni sami nepoznajú ani niektorých svojich podpredsedov … btw. 3 mená by ste nevedeli ani vy ;o) Ďalších sa mi spomínať veľmi nechce pretože burič a večne s niečim nespokojný Igor či multiotecko Boris za to nestoja aj keď sú diametrálne odlišní. Oľano-Nova má na kandidátke ľudí ktorých aspoň poznáte, ale Sme rodina okrem Šimkovičovej ruku na srdce ani srnka netuší čo sú to za ľudia. A čo napísať na záver ? Len jedno zbožné prianie, že tento blog počas sobotnej noci bude úplne mimo a mal som si dať radšej dobré víno ako toto písať. Ja si to víno s priateľmi zajtra dám no Slovensko bude v nedeľu iné a je len na nás do akého Slovenska sa prebudíme.

Áno som z Brezna a áno práve toto mesto a okres zdrvujúco volilo Mariana Kotlebu

28.11.2013

Som mladý človek pod 30 – rokov ktorý vyrastal a žije práve v momentálne asi najznámejšom meste na Slovensku. Svoje detské a študentské časy som trávil v tomto meste a profesijne v ňom tiež pôsobím. Súhlasím s premiérom tejto krajiny že Ľudovíta Kaníka by v tomto kraji „porazilo aj vrecko zemiakov“. Ja sám som mu to na jednom stretnutí začiatkom tohto roka [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 8478x
Priemerná čítanosť článkov: 4239x

Autor blogu

Kategórie